2017/09/23

#5 VAV

Balról jobbra (első sor): Ayno, ACE, Ziu, Baron
(második sor): St. Van, Jacob, Lou

A VAV (브이에이브이) egy, hét tagú dél-koreai fiúcsapat. A csapatot koreai és kínai tagok alkotják: ACE, Baron, Jacob, St.Van, Ziu, Ayno, és Lou.
Hivatalosan 2015 októberében debütáltak "Under The Moonlight" c. minialbumukkal, s az első hivatalos fellépésük az MBC Music Core színpadán történt meg november 7-én. Első visszatérésükre 2016 májusában került sor a "Brotherhood" címet viselő minialbumukkal.
A fiúknak már rookie korukban is megadatott a lehetőség, hogy egy ismert web komikussal dolgozzanak együtt a webtoon-jukon - 'Under the Moonlight' címen -, kinek neve Ha Il-Kwon. Sőt, már a debütálásuk előtt elkezdték megjelentetni az 'Under the Moonlight' részeit, minek részeit a Weibo oldalukon is közlik, ezzel további figyelmet keltve.
2016 júniusában a kínai rapper, XIAO, elhagyta a csapatot, személyes okokra hivatkozva.


Nevük jelentése: a VAV a "Very Awesome V Rangers" rövidítése


Debütálás dátuma: 2015. október 31.
Ügynökségük: AQ Entertainment
Kiáltásuk, jelmondatuk
Alegységek: nincs
Fanok együttesneveVampz (뱀프)

Jelük
Tagok:

St. Van (세인트 반)




















Teljes név: Lee Geum Hyuk
Hangul: 이금혁
Származási hely: Dél-Korea
Nemzetiség: koreai
Pozíció: énekes, leader
Magasság: 182 cm
Érdekesség:
» Noha származását tekintve dél-koreai, 13 évig Kínában élt.
» Beszéli a koreai és mandarin nyelveket.
» Hobbijai a film- és sorozatnézés.
» Rossz szokása az, hogy gyorsan kijön a sodrából.
» Kedvenc előadói Kim Yeon Woo és Shin Young Jae.
» Kedvenc film/sorozat: The Admiral, The Greatest Love, Roaring Currents.
» Kedvenc állata a kutya.
» Ideális típusa: olyan valaki, akinek jól áll a mosolygás
» Célja, hogy a VAV koncertet tartson, majd egy olyan házban éljen, amit ő tervezett.

Ayno (에이노)




















Teljes név: No Yoon Ho
Hangul: 노윤호
Származási hely: Dél-korea
Nemzetiség: koreai
Pozíció: rapper
Magasság: 183 cm
Érdekesség:
» Korábban feltűnt a "No.Mercy" c. túlélő showban, ahol végül nem nyerte el a debütálás jogát.
» 9 éven át volt gyakornok.
» Mindig magabiztosan válaszolt, amikor megkérdezték szülei, hogy nem bántja-e, hogy még nem debütált, mert attól tartott, hogy a szülei nem szeretnék majd, hogy folytassa a gyakornokságot.
» 2017-ben lett tagja a VAV-nak.

ACE (에이스)



















Teljes név: Jang Woo Young
Hangul: 장우영
Származási hely: Anyang, Dél-korea
Nemzetiség: koreai
Pozíció: énekes, táncos
Magasság: 177 cm
Érdekesség:
» Beszéli a koreai és angol nyelveket.
» Hobbijai a testedzés és filmnézés.
» Kedvenc előadója Jay Park.
» Kedvenc film/sorozat: Titanic, Secret (Jay Chou).
» Kedvenc állatai a macska.
» Ideális típusa valaki, akinek teste fitt és személyisége is kellemes.
» Célja, hogy jobb előadóvá váljon és, hogy a VAV hírnévre tegyen szert.
» Ért a színészkedéshez.

Lou (로우)




















Teljes név: Kim Ho Sung
Hangul: 김호성
Származási hely: Dél-Korea
Nemzetiség: koreai
Pozíció: rapper
Magasság: 187 cm
Érdekesség:
» Tud zongorázni.
» Különlegessége a mély hangja.
» Ügynöksége szerint Song Jae Rim színészre hasonlít.
» 2017-ben lett tagja a VAV-nak.

Jacob (제이콥)




Teljes név: Zhang Peng
Kínaiul: 張鵬
Származási hely: Kína
Nemzetiség: kínai
Pozíció: rapper
Magasság: 184 cm
Érdekesség:
» Mivel kínai származású így beszéli a mandarin nyelvet.
» Hobbijai a street dance (= utcai tánc) és gördeszkázás.
» Rossz szokása, hogy szeret gondolkodás nélkül költekezni.
» Kedvenc előadója IU.
» Kedvenc filmje a Vasember.
» Kedvenc állata a kutya.
» Ideális típusa egy aranyos, mégis érett lány.
» Célja, hogy egyre több és több ember szerezzen tudomást a VAV-ról.
» Teste jól kidolgozott.
» A modellkedéshez is ért.

Baron (바론)

Teljes név: Choi Chung Hyeop
Hangul: 최충협
Származási hely: Osan, Dél-Korea
Nemzetiség: koreai
Pozíció: énekes, táncos
Magasság: 180 cm
Érdekesség:
» Beszéli a koreai és angol nyelveket.
» Hobbijai az edzés, snowboard, biciklizés, kosárlabda és wakeboard.
» Rossz szokása, hogy harapdája ajkait.
» Kedvenc előadói Yoo Seung Jun, Taeyang, R.A.D, Jung Yup, OMARION, TREY SONGZ és Eric Benet.
» Kedvenc film/sorozat: About Time.
» Kedvenc állatai a macska és kutya.
» Ideális típusa valaki, akinek szépek a szemei és széles a homloka.
» Célja, hogy jobb előadóvá váljon és nyisson egy zeneiskolát a jövőben.

Ziu (지우)

Teljes név: Park Hee Jun 
Hangul: 박희준
Származási hely: Dél-Korea
Nemzetiség: koreai
Pozíció: énekes, visual, maknae
Magasság: 185 cm
Érdekesség:
» Korábban modellkedett.
» Ő a hangulatteremtő, specialitása az imitálás.
» 2017-ben lett tagja a VAV-nak.

Véleményem:
Ez a banda 2015-ben debütált, de mire én megtaláltam őket már 2017 lett.
Számomra ez egy friss vagy egy új bandának tűnik, de nem az. Valószínűleg azért, mert én csak most ismertem meg őket. Tudom, szörnyű vagyok.
Ráadásul elég viccesen ismertem meg. Éppen töltöttem le egy SEVENTEEN számot a YT-ról, és kiadta ezt és csak meghallgattam az ABC (Middle of the Night) számukat. Hát beleszerettem.
Nagyon kis aranyos és kedves bandának tűnik. Szimpatikusak, eddig nincs is probléma velük.
Csak az egyetlen egy baj, hogy nem ismertek. Ez nagyon zavar, mivel nagyon tehetségesek és talán több figyelmet is kellene rájuk taszítani. Sajnálom, hogy nem annyira ismertek, mivel tényleg nagyon jó banda!
Az igazság, mikor megnéztem a tagokat először azt se tudtam ki kicsoda, de sikeresen megtanultam őket. De egy tagot kivételesen tudtam már az elejétől fogva, mivel ő az UB-m. Ez az Ayno. Őt bárhonnan és bárhol felismerném, rögtön megtaláltam az igazit, vagyis, aki nekem való az együttesből. A kis mosolyába rögtön beleszerettem, olyan kis aranyos.
Mint ahogy mondtam, a tagok eszméletlenül tehetségesek, és mindegyiknek van egy kis története, ami jobban kiegészíti őket.

Miért érdemes hallgatni vagy nézni a videóikat?
Több figyeltem kellene rájuk szánni. Nagyon tehetségesek, aranyosak, alig van probléma velük és így tovább. Nekem új banda a szívemben, de már most olyan mintha már évek óta hallgatnám őket vagy nézném.
A videóikban nincsenek nagy fordulatok, de így is nagyon szimpatikus lehet neked/nektek. A számaik jók, fülbemászók. Még, ha nem is szereted a KPOP-ot, akkor hallgasd meg az ABC-t, mert az rohadt jó szám! Olyan, mintha egy pop rádióban is elviselhető. Számomra érdekes kis csomagnak tartom őket. Olyanok, mint egy kis szürke dobozban lévő gyémántok. Vagyis úgy értem, értékes emberek vannak az együttesben.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése